Friday, December 22, 2006

Merry christmas







































Merry christmas

3 comments:

Anonymous said...

سلام ممنون از لطفت
در ضمن فکر کنم عکس مناسب تری از من در سایت عروض www.arooz.com موجود است
در ضمن بنده بچه نیستم با اجازه شما 31 ساله ام! در هر صورت از زبان طنز و لطف شما ممنونم

Anonymous said...

در ضمن کامنت توهین آمیزی درباره ی خودم در وبلاگی از زبان شما خواندم
یادتان باشد طنز با بی ادبی فرق دارد...
متاسفم

MEHRDAD said...

سلام مهدی عزیز
من در هیچ وب لاگی کامنت نگذاشتم.دلم میخواهد بدانم چی بوده که شما فوری اونو به من چسبوندید. من به پر و پاچه شعر شما پیچیدم نه به خود شما.معتقدم که هر کس که در وادی هنر قدم بر می داره عزیز هست ولو اینکه من کارش را دوست نداشته باشم. بی رحم هستم ولی بی ادب نه.
عکستون هم چشم عوضش میکنم
با احترام قلبی برای شما اگر توضیحی در مورد این شعرتان هم بدهبد ممنون میشم
mehrdad317@gmail.com