Friday, December 8, 2006

عوامفریبی





آیت الله مصباح یزدی در بازگشت از سفر به لبنان میگوید : فرمانده يكي از قرارگاه‌هاي مهم ما كه كاملا مورد اعتماد و وثوق من است براي من تعريف كرد: شبي كه از اين جنگ گسترده و حربه اسرائيلي‌ها خسته شده بودم و دشمن هم با استفاده از هليكوپتر در حال پياده كردن نيرو در خط مقدم بود و به علت در اختيار نداشتن وسايل ديد در شب كاري از دست ما برنمي‌آمد، از شدت خستگي به خواب رفتم. در خواب حضرت زينب(س) را ديدم... و وضع وخيم جبهه خودمان را كه به خاطر هليكوپترهاي اسرائيلي‌ها به وجود آمده بود يادآور شدم .حضرت مرا به صبوري دعوت كردند. اما من همچنان اصرار كردم! حضرت كه اصرار مرا مشاهده كردند با دست خود اشاره‌‌اي كردند و سپس فرمودند: برو تمام شد… بعد از حدود پانزده دقيقه از لحظه خواب من، به من اطلاع دادند كه يك هليكوپتر اسرائيلي با عده‌اي از افراد زبده سقوط كرده و من متوجه شدم در همان لحظه‌ اشارٍه حضرت، اين سقوط براي هليكوپتر اسرائيلي‌ اتفاق افتاده و همين حادثه باعث ترس شديد دشمن و عقب‌نشيني آنها گرديده است.
ادامه مطلب از اینجا

عبدلی این عوامفریبی تا کی میخواد ادامه داشته باشد
تا وقتی که احمق در جهان هست
حضرت زینب(ص) همه اش یک دونه هیلیکوپتر؟
چه عرض کنم
برای خراب کردن چهره مقدسین مذهبی احتیاج به دشمن هست؟
نه والا
خجالت آوره
آره والا

No comments: