Sunday, April 22, 2007

آیت الله مکارم و حجاب




















: حجاب دانشجویان امریکایی از دانشجویان دانشگاه های ایران بهتر است !

آیت‌الله‌العظی مکارم شیرازی
در ادامه به مسئله بدحجابی در کشور اشاره نموده و تصریح کرد: امروزه مسئله بدحجابی به یک معضل تبدیل شده است، یکی از اساتید ایرانی دانشگاه‌های امریکا می‌گفت: از نظر حجاب خیابان‌های امریکا مثل خیابان‌های ایران نیست و دانشجویان دانشگاه‌های امریکا نیز مثل دانشگاه‌های ایران بدحجاب نیستند.



من فکر میکنم اینها در جایی از تاریخ چنان فریز شده اند که تصور تفکری دیگر و درست تر برایشان متصور نیست. دنیای گند و گه گرفته ایران را ول کرده اند یک راست اومدند سر چیزی که دغدغه فکری دنیای امروز که نیست هیچ مسخره هم به نظر میرسد.
دیشب توی چت روم پال تاک یکی از این ملا زده ها میگفت به دلیل عدم رعایت قوق بشر در امریکا باید در فکر تغیر حکومت امریکا
باشیم. چقدر که این ادم دلسوز بود. از بس جدی میگفت قاه قاه خنده نوشتم و در یک چشم به هم زدن هم بانس شدم

دستم و ول کن که در این مرحله
آمدن با تو بسی مشکله

زلف کمندی ست رسیدن به او
تو بزنی مُهر که این باطله

دستم و ول کن که دل عاشقم
عاشق راهی به سر منزله

من هوسم غوطه به دریای وی
تو نظرت ظاهر آب و گله

دستم و ول کن ورهایم بکن
بین من و توست خدا فاصله

قافله لنگ است و تو هم بی گمان
بار شدی بر سر این قافله

مهرداد

اصل لینک

3 comments:

Unknown said...

با وبلاگت حال کردم فتیر. لینک وبلاگت رو گذاشتم تو
nice_clips.persianblog.com

SH - LE said...

please write in English as well, some of the readers can't read farsi
Thank you

Anonymous said...

اگر با همین یه عکس که معلوم نیست مال چه کسانی و آیا واقعا دانشجو هستند،خواستی به حرف یه بزرگی که خدا وپیغمبر حالیشه و بی دلیل حرف نمی زنه ،ایراد بگیری،متا سفم که به خودت اجازه دادی به عنوان صاحب نظر،نظر بدی. کار پاکان را قیاس از خود مگیر/گرچه باشد در نوشتن شیر و ش